Hell to the no

Jag vill inte. Åh, nej. Inte alls faktiskt. Vad vill jag inte? Börja 9:an.
Skolan över huvud taget, en månads sommarlov till skulle vara sisådär toppenbra!
Sitter i mitt rum by the moment. Tända ljus, red hot chili peppers i högtalaren.
Bor även i en jävla bajsbarack. Här vill jag väl inte bo?
Hur som haver, imorgon börjar skolan. Sista året i grudskolan. Sen börjar jag gymnasiet...
WAIT WHAT?! Är det bara ETT år kvar? Hur...? När...?
Hejsan hoppsan vad fort det går. Inte redo för i helvete.
På torsdag ska jag till Stockholm och se WuTang! Hur taggad!!!
Hoppas jag möjligen kanske kan få ledigt från skolan, eller åtminstone halva dagen. Nej, antagligen inte. Får väl ta första bästa tåg/buss direkt efter klockan ringt.
Idag har mormor varit här och fikat lite, det var rätt mys. Nu ska jag städa. Sen kolla på film. Hejdå, hejdå...

Kommentarer
emma

ses på wutang dåååå. och det är la bara att vara lite "sjuk"?

Svar: Haha, I guess! Känner många Emma, vilken Emma är du haha?
Maxine Söderqvist

2013-08-19 ⎪ 11:45:22



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback