New clothes

Lackskor 299:- Skopunkten, BH:ar 149:-/99:- H&M, Vinröd skjorta 199:- H&M.

Godkväll fina läsare. Sitter i min säng och kollar på någon Adam Sandler-film. Riktigt rolig!
Var på Ingelsta med mamma förut, vi köpte lite kläder inför London.
Vi ska ha konsert på en fin skola som även har klädkod, så därför laddar jag upp till det.
Jag är faktiskt väldigt nöjd, hihi! Särskilt skorna tycker jag om!
Imorgon ska jag nog träffa någon, och se ifall nån vill joina parkfesten i Folkparken.
På söndag ska jag till skolan och repetera till konserten, på kvällen blir Butlers och bio. Kommer bli mys!
Nu ska jag kolla på film, eller sova, gå promenad eller träffa någon. Vet inte, har beslutsångest...
Vet ni vad? Jag ska fan plugga lite till, om det nu går haha! Puss, ha en trevlig helg!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback