Känn ingen sorg för mig Göteborg

Tjolahopp tjolahej! Ligger i min säng, lyssnar på Håkan Hellström och dagdrömmer lite.
Som ni ser har jag ändrat "lite" i min design, så nu är det vitt och cleant. Trivs bättre med detta!
Kommentera gärna nedan vad ni tycker.
Igår var en otroligt händelserik dag/kväll/natt. Först träffade jag födelsedagsbarnet Denise och köpte en jättefin fodralklänning som hon ska ha på födelsedagskryssningen hon ska på idag. Vi åt jättemycket gott och jag stylade henne och fick beröm, hihi! Grattis i efterskott fina!
Sen gick jag till ViBEs jam och mötte upp Gabriel. Vi vandrade runt i flera timmar i väntan på att Känn ingen sorg skulle börja på bion. Åt lite, köpte massor godis och träffade lite folk.
Filmen jag såg, Känn ingen sorg, var nog den bästa filmen jag sett! Allt var relaterat till Håkans musik, citat osv.
Rekommenderar filmen starkt till alla er där ute!
Efter bion gick jag till Folkparken och hjälpte sedan en onykter Julia hem. Men tycker om henne lika mycket för det! Kom hem runt ett snåret och sov nästan 12 timmar, haha! Sååå skönt! Är, trots det, väldigt trött idag...
Så kommer inte göra annat än att sitta hemma idag.
Imorgon ska jag åka till Arkösund med familjen, sen tagga Rihanna på måndag!

Kommentarer
Virginia

Du har haft en helkväll i glada vänners lag, Julia också, låter det som. Bloggsidan är jättefin, ren och fräsch. puss på dig, "gumman".

Svar: Ja, riktigt trevligt! Tack så mycket mormor!
Maxine Söderqvist

2013-07-20 ⎪ 19:40:29



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback