Whenever you're ready

Godkväll fina läsare!
Sitter och lyssnar på skön reggae och försöker ta in att sommarlovet inte är slut än.
Har ångest för att jag tror det är slut, haha!
Idag har jag rensat hemma, böcker och kläder. Ja, allt möjligt!
Vi flyttar ju ut om 3 veckor så bra att vara redo. På kvällen var vi hos farfar och grillade, alltid lika mysigt!
Imorgon får jag lön, närmare 3800. Är så jäkla nöjd med min jobbinsats i juni. Way to go!
Så som belöning ska jag på fredag åka och köpa mig en dockningsstation/högtalare.
Morgondagens planer då? Jag ska fortsätta rensa och städa inför renoveringen!
Har inget inplanerat för resten av sommarlovet, så om någon vill ses är det bara att kontakta mig på facebook/sms/kik! Kan ta mig i stort sett varsomhelst inom Östergötland och om någon insisterar kan jag nog komma ännu längre, hihi!
Godnatt på er!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback