Motown owns

Walla bröder! Sitter i köket och lyssnar på Amy Winehouse, legenden. Efter Tupac, ODB och Michael Jackson då förstås.
Idag har jag varit en sväng nere på Ingelsta och shoppat lite. Köpte en apsnygg tröja på Stadium och hårfärg! Ska fylla i utväxten och ojämnheterna nu innan jag gör dreadsen, men den uppgiften överlämnar jag till min kära vän Amanda, haha! Såhär ser tröjan ut:
Stadium 299:-

Ska äta snart, sen åker jag och pappa ner och gymmar lite! Har påbörjat min nya livstil som innebär att jag tränar varje dag och äter kesella med frön till frukost. Skämt å sido, men faktiskt! Känns sjukt bra!
Imorgon ska jag som sagt träffa Emilia, finns ett par shorts på Carlings jag vill ha, så ska nog köpa dom.
Igår kom Emmalisa hem från Turkiet, så ska höra av mig till henne. Ha det gött finingar.

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback