Little lovechild

Slänger in ett litet inlägg pga tråkig blogg, pga mycket läxor, pga skola, pga revolutionen, pga explosion.
Igår, då var det fredag minsann. Mycket trevligt, fick koppningsmassage och är för tillfället helt blå och lila på ryggen.
Men det var värt det! På det fick vi middag hos Svensson, och det var mysigt det!
Idag har jag pluggat litegrann, men han dock inte så mycket eftersom vi skulle till mormor vid 17-tiden. Vaknade ju ganska sent, alltså.
Mycket god middag, och fick även med mig två vackrasmå trästatyer (?) som ska in på rummet 1 november.
"Statyerna" föreställer, den ena, Buddha i miniformat. Dock tung som ett as. Den andra är ett svart/rött afrikanskt avlångt ansikte.
 
Då ställer ni er säkert frågan: "Är hon buddhist?", "Var hon inte ateist?" eller något i den stilen.
Jo, jag är ateist, och har tyvärr inte lyckats ändra min syn på religion, livsåskådningar och så vidare.
Jag inspireras bara väldigt mycket av kultur.
Detta kan ju dock låta väldigt orimligt, men det är så det ligger till och jag är säker på min sak.
 
Citerar om ett citat hittat på Atilla Yoldas instagram: "I'm going to hell in every religion."
 
Skrockade högt för mig själv, suckade och kände mig en aning bättre.

Kommentarer
Atilla Yoldas

:'D

2013-10-06 ⎪ 11:42:08
http://atillayoldas.se/



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback