Jag drar till London

Har varit på partaj med fina människor, myst med min älskade Tuva. (bilden)
Ny design på min tumblr http://mmaxinee.tumblr.com/.
Danserna har satt igång igen. Livet äger, det vill säga.
 
 
 
Drog till Linköping och träffade finfina vänner som jag saknat.
Köpte en ny kabel till min laddare som är trasig.
 
Var på mysig grillkväll/middag hos fina släkten.
Åt lite pizza innan jag skulle hem och packa nu ikväll!
 
Uppdaterar er med lite bilder från...vad ni har missat typ.
Ursäkta mig så jättemycket att jag inte bloggat, har haft FULLT UPP.
För att? Jag drar på klassresa till London klockan 4.30 imorgon bitti. Tagga!
Nu ska jag sova för att sedan gå upp om cirka 4 timmar. Kommer hem på fredag. Puss!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback