Tiden bara går

Ack vad tiden går, hinner inte med vad jag tänkt att göra. Eller fan..hinna och hinna.
Jag vet inte det, jag. Har bara legat och degat i sängen idag, pga ont.
Nåväl, dagen började så fint med galna krämpor i magen cirka 06:33. Åh, så mys! Kunde inte stå upp, så tog beslutet att inte gå till skolan och få den utbildningen jag behöver för vuxenlivet, jobb och allt som är så otroligt viktigt.
När ICA öppnade sin port gick jag med raska steg dit och köpte en Ben&Jerrys samt en jäkla massa muffins.
Väl hemma kollade jag på film, lite mer film och pluggade också. Lite. Pyttelite.
Nu måste jag återigen läsa på lite om etik och moral. Dessa och liknande ämnen kommer tas upp här på bloggen inom kort!
 

Kommentarer
Atilla Yoldas

Man vet att vi känner oss gamla (/tvekar på vår icke-tro) när vi börjar resonera att slöjor kan vara ett bra obligatoriskt alternativ upp till 15-årsåldern.. Hahaha.

Bra skrivet!!

Svar: Hahaha, förr eller senare kommer det säkert bli så!
Tacktacktack!
Maxine Söderqvist

2013-09-06 ⎪ 00:32:10
http://atillayoldas.se/
Anonym

din blåsta jävel. vännen du är typ 14 hahaha. folk får ha på sig precis vad fan dom vill, utan att du ska skriva en jävla rant om det. dina åsikter betyder inte ett skit, kram

Svar: Är inte ute efter vad andra tycker om mina åsikter, så den där attityden kan du ju lägga ner direkt. Skriver bara vad jag själv tycker, vill att folk ska ha sin självrespekt kvar. Bryr mig om mina medmänniskor. Tack för respons, men nej tack! Tänker inte ta åt mig och ändra mina åsikter. Kram på dig själv!
(fyller 16 år om 3 månader, där har du något att hoppa upp och sätta dig på!)
Maxine Söderqvist

2013-10-08 ⎪ 17:10:29
Anonym

Varför yttrar du dina fucking åsikter om du inte vill veta vad andra tycker
Lägg din tid på att få in lite vett i skallen istället för att skriva dessa idiotiska inlägg
önskar du förstod hur fkn pinsam du är
fast då skulle ju jag inte ha något att asgarva åt iofs

Svar: Självklart är det ju kul med respons, men inte lika kul med negativ, så om jag får höra att "mina åsikter inte betyder ett skit" då betyder inte dina något för mig heller.Om du bara tänker klanka ner på mig och mina åsikter har jag en fråga till dig, du behöver inte svara på den, tänk lite för dig själv. Vad gör du på min blogg i så fall?
Tycker inte att det är jag som ska få in lite vett i skallen, utan snarare du. Har du verkligen inget bättre för dig än att sitta bakom en skärm och skriva en massa skit?
Om du prioriterar detta före positiva saker ska jag respektera ditt val.

Inläggen må vara idiotiska men det är mina åsikter som sagt, och då är det mig du kallar idiotisk personligen.

Slöseri med tid att diskutera detta tycker jag, så om du vill veta nåt mer är det bara att kontakta mig på facebook! Kram!
Maxine Söderqvist

2013-10-08 ⎪ 20:44:10



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback