Always be the smartest guy in the room

Hejsan svejsan! Allt bra med er?
Nyligen hemkommen från en mys/biokväll med familjen, vi såg Now you see me. Den tillhör en av de bättre filmer jag sett i år. Helt sjukt att någon kan komma på något så fångande.
Man blir psykiskt fängslad från allra första scenen. Nästan lite läskigt hur naiva vi människor är!
Märkte redan på trailern att det inte var en thriller, trots att det klart och tydligt stod att filmen tillhörde den genren, och jag kvarstår vid det.
En av mina favoritskådespelare, Morgan Freeman, var med i filmen vilket, för min del, gjorde filmen 100 gånger mer intressant!
Rekommenderar filmen till ALLA, men man bör nog vara åtminstone 13-14 år, och ha lite intresse för magi, för att förstå filmen!
Nu säger jag godnatt världen, för imorgon ska jag upp tidigt för att vara vid Sörsjön när solen når ovanför trädtopparna. Puss och sov så gott!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback