Rolling Stones tshirt

 
 
Hej på er! Var ett bra tag sedan jag uppdaterade senast, så nu var det dags!
Inatt har jag sovit hos min lille rastabrud, Alice. Vi har kollat på Indentity Thief och Get Him To The Greek.
Två riktigt roliga filmer, som jag gärna ser igen. Dansat, spelat gitarr och jävlats med allt och alla.
Kom hem runt halv två och har sedan dess solat lite, fixat med lite grejer och pratat med min bror.
På fredag ska jag på bio med Tuva, och på ViBEs jam som håller till i stan 16.30 till 18.30. Kom dit!
Så då får jag träffa Alice nästa gång. Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Anonym

Vart i stan ska ni hålla till/dansa? Blir det vid domino som vanligt eller på ett scen typ?

Svar: Jamet håller till mittemot H&M som vanligt!
Maxine Söderqvist

2013-08-08 ⎪ 17:31:35



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback