Ullared

Fett lame rubrik men har 0% fantasi för tillfället.
Har inte kunnat blogga förrän nu, men detta blir det enda inlägget tills jag kommer hem! Ni får stå ut, haha!
Idag har vi varit på Ullared och shoppat lite. Fick med mig en hel del hem hiho!
Fick bland annat med mig nytt smink, ansiktstvättar och sånt tjafs.
2 nya filmer också, Django Unchained och The Hobbit. Sololja/krämer, tandborste, tandkräm och 2 nya skal. Helt kär i camo-skalet!
Skulle köpt iPhone5 docka, taklampa och nya hörlurar. Men hade tyvärr varken pengar eller plats i bilen.
Min bror och mamma testade även på fiskspa utanför Gekås, såg mycket skönt ut!
Dessutom var det TV-inspelning där idag. Råkade komma med i bild 3 gånger, så jag hoppas på att dom klipper bort det innan sändningsdags, haha! Puss!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback