This boat is sinking

Hej på er! Förlåt för skitdålig uppdatering här på bloggen! Ber tusen gånger om ursäkt, skönt att jag fortfarande har ett antal läsare kvar! Kärlek till er!
Fick mina chachis i förrgår, for your information, som dock var svarta och inte gråa. Så nu är ett par gråa påväg hem till mig!
Igår var jag hos min farfar och firade hans födelsedag, hade jättetrevligt och åt god mat!
Idag har jag målat, solat och lyssnat på reggae. Mysdag på hög nivå!
Imorgon ska jag städa hos mormor och tjäna ihop några hundralappar till sommaren. Snart ska jag göra dreads också, känns jävligt bra!
Längtar som ett as! Kommer börja uppdatera bättre när jag har internet, så ni vet att jag inte skiter i bloggen! Puss på er!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback