Mothers day

Hej! Ska göra en lång historia kort. Vaknade hos Tuva vid 10 tiden, kastade i mig frukost och åkte hem.
Hemma duschade jag, fixade håret, sminkade mig och åkte iväg till Söderköping med mamma och Kevin för att plocka upp mormor. Sedan åkte vi till Smultronställer, i ösregn, och åt glass. Kallt som fan, men vad gör man inte för mödrarna?
Därefter åkte jag och hämtade min jacka hemma hos Julia, åkte till Mediamarkt och köpte spel till bror.
Åkte och köpte ett par shorts till mig som jag ska ha på konfirmationen och avslutningen. Love 'em!
Plugg fyllde resten av min kväll. Är helt slut nu, så ska plugga klart, skicka iväg ett mejl och sova.
Jeansshortsen kommer från JC och kostade 499:-

Kommentarer
Mormor

Nästan 500:- för ett par trasiga shorts..kunde du inte klippa av ett par gamla istället?

Svar: Dom är speciella och snygga, tyckte det var värt pengarna.
Maxine Söderqvist

2013-05-27 ⎪ 19:52:56



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback