Inferno

Såhär såg det ut på Donken igår. Bigmac för 5 kr!
Hola! Sitter för tillfället i skolan och skriver på min svenska-uppsats om Astrid Lindgren.
Ville uppdatera folket om mitt intressanta liv, no irony, och hade några minuter över så ja, hej.
Vad har hänt i mitt liv på senaste? Jag har fan inte gjort mycket, alltså. Dansat. That's it, typ.
Och pluggat. Pluggat har jag gjort för fulla muggar, oh yeah!
I lördags var det den årliga Kulturnatten i stan. Har alltid tyckt att det är överskattat.
Det händer inte ens nåt speciellt. Man har liksom samlat ihop allt som händer dagligen och lagt det på en och samma dag.
Dock tänker jag inte klaga detta år, så sjukt bra dag/kväll/natt med mycket dans, skratt och underbara människor.
Träffade också en schysst brud som kom ner från Stockholm för att hänga lite här. Emma heter hon, kolla gärna hennes tumblr HÄR.
 
Vad mer kan jag säga? Har haft 2 allmänt bra veckor, förutom att jag när vi kom hem från London blev jättesjuk.
Så det sög ju, annars har allt varit helgrymt! Ha en bra dag, för det ska jag ha!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback