Onanerande stjärnor

Hola! Sitter på Waynes och myser med Alzz, hih. Snart tar min WiFi tid slut, så ska fatta mig kort.
Idag har jag som vanligt varit i skolan, gjort 3 prov. Det är ju stressigt nog, hatar det nya betygssystemet. No mercy, typ.
Imorgon är det studiedag så ikväll kanske jag följer med Alice ut till Krokek, eller inte...
Annars då, jo det är bra! Lite stressigt med plugg och så, men nu är det ju prao i 2 veckor och sen höstlov.
Mycket skönt. Nu ska jag sätta igång med min bokrecension, men ha det bäst! Uppdaterar imorgon!
Fred out.

Kommentarer
Anonym

Nar visste du att du var gay? Kommer du ihag din forsta tjej "crush"? :) tack for inspirerande blogg!

Svar: Oj, svår fråga..vinterhalvåret 2012/2013 någon gång! Ja, jag kommer ihåg min första tjejcrush. Detta var dock långt innan jag "var" gay. Tack så mycket, du!
Maxine Söderqvist

2013-10-11 ⎪ 15:26:15



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback